Dostawa
GODZINY DOSTAWY:
Dostawy realizowane są w dni robocze. Przesyłki realizowane za pośrednictwem firmy DTS Transport Sp. z o.o. dostawa odbywa się w dni robocze w godzinach od 8.00 – 20.00. Dokładny termin i godziny dostawy są uzgadniane indywidualnie pomiędzy firmą transportową a Konsumentem , która jest zależna od możliwości logistycznych DTS Transport Sp. z o.o. oraz odległości od magazynów.
Za odrębną odpłatnością Klient może zamówić usługę dotycząca zawężenia przedziału godzinowego w którym ma nastąpić dostawa ( szczegółowe warunki podaje firma DTS Transport Sp. z o.o.).
W przypadku braku odbioru towaru podczas próby dostawy, dla dostaw realizowanych za pośrednictwem DTS Transport Sp. z o.o. towar zostanie zwrócony sprzedawcy.
DODATKOWE USŁUGI
Dostawy za pośrednictwem DTS Transport Sp. z o.o. gdzie transport zamówienia odbywa się pod wskazany w zamówieniu adres wniesienie towaru do mieszkania klienta i ustawienie we wskazanym przez klienta miejscu, drobny montaż mebli który nie przekracza 15 minut.
W ramach usługi drobnego montażu DTS Transport Sp. z o.o. może wykonać następujące czynności:
1. montaż podnóżek, nóżek, stópek do kanap i narożników,
2. montaż kanap, narożników oraz foteli,
3. montaż zaczepów do narożników wraz z łączeniem jego elementów,
4. usługa sprzątania czyli wynoszenia elementów opakowania do kontenera
wskazanego przez Klienta pod adresem świadczenia usług.
Prosimy zwrócić szczególną uwagę na szerokość drzwi klatki schodowej i wejściowych oraz gabarytów mebla w miejscu jego przeznaczenia, bowiem Sprzedawca nie odpowiada za brak możliwości wniesienia mebla.

Dwuosobowy zespół
Do każdego zlecenia przydzielamy dwuosobowy zespół realizacyjny składający się z wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników. Dzięki temu dajemy gwarancję prawidłowości wykonania usługi niezależnie od jej natury i gabarytu transportowanego towaru
Dostawa pod wskazany adres
Transport zamówionego towaru dostarczany jest specjalnym meblowozem zaopatrzonym we wszelkie materiały zabezpieczające takie jak pasy transportowe i podłogi antypoślizgowe, które zapobiegają uszkodzeniu mebla w trakcie transportu.
Wniesienie niezależnie od piętra
Dwuosobowy zespół doświadczonych pracowników dostarczy mebel pod wskazany adres niezależnie od piętra i gabarytu transportowanego produktu, dbając o bezpieczeństwo nie tylko ładunku, ale i otoczenia domu Klienta.
Rozpakowanie i okazanie towaru
Po dostarczeniu na miejsce towar jest starannie rozpakowywany, a następnie okazywany Klientowi w celu stwierdzenia braku wad produkcyjnych jak również potwierdzenia jego zgodności ze złożonym zamówieniem.
Ustawienie we wskazanym miejscu
Niezależnie od gabarytu transportowanego mienia nasi pracownicy ustawią dostarczony towar zgodnie z preferencjami Klienta w wyznaczonym przez niego miejscu dbając o bezpieczeństwo ścian i podłóg.
Wyrzucenie zbędnych opakowań
Po zrealizowaniu dostawy towaru nasi pracownicy usuną wszelkie zbędne opakowania i odpady powstałe w procesie rozpakowania i montażu, a następnie wyrzucą je do odpowiedniego pojemnika komunalnego.
Cash on Delivery
Usługa Cash on Delivery to wygodny system płatności przy odbiorze, który pozwala Klientom na uiszczenie płatności w momencie dostawy towaru potwierdzany przez naszych pracowników stosownymi dokumentami dokonania zakupu.
System powiadomień mail/SMS
Na każdym etapie dostawy Klient powiadamiany jest o aktualnym statusie realizacji, jego rejestracji, wyjeździe do domu Klienta i czasie dojazdu zespołu montażowego.
Dostęp do Panelu Klienta DTS
Od momentu zarejestrowania zlecenia Klient ma dostęp do Panelu DTS, w którym prócz aktualnego statusu i planowanego przebiegu realizacji dostępne są takie opcje jak zmiana terminu realizacji, zawężenie przedziału godzinowego dostawy, interaktywna mapa GPS z aktualną pozycją samochodu transportowego, informacje o zespole realizacyjnym, a także możliwość zakupu usług dodatkowych.