Najczęściej zadawane pytania
1. Dlaczego warto wybrać meble z Eurosofa.pl?
Meble Eufosofa.pl to wysokiej jakości meble estetyczne, inspirowane najnowszymi trendami europejskiego rynku mebli. Oferujemy je w cenach, które stanowią najwyższy możliwy stosunek jakości do ceny.
2. Czy mamy w Polsce sklepy stacjonarne?
Nie. Sprzedaż produktów odbywa się wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego.
3. W jakich godzinach można się kontaktować z Centrum Obsługi Klienta?
Klient może kotaktować się z Centrum Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00, telefonicznie pod nr (89) 722-79-22 lub mailowo pod adresem sklep@eurosofa.pl.
4. Czy firma Eurosofa.pl realizuje usługę montażu mebli?
Nie realizujemy montażu mebli. Do każdego produktu dołączona jest prosta i zrozumiała instrukcja.
5. Jakie są koszty wysyłki produktu?
Dostawa na terenie całego kraju realizowana jest za darmo, zarówno przy płatności z góry, jak i przy wybraniu płatności za pobraniem.
6. Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Tak, jeśli nie zostało przekazane do realizacji. Aby zmienić lub anulować złożone wcześniej zamówienie należy wysłać wiadomość drogą mailową na adres sklep@eurosofa.pl
7. Czy firma Eurosofa.pl udziela mi gwarancji?
Tak, wszystkie meble znajdujące się w ofercie sklepu internetowego objęte są minimum 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym.
8. Czy jest możliwość zmiany wymiarów mebli?
Nie ma możliwości zmiany wymiarów mebli.
9. Czy oświetlenie LED jest dołączone do każdego zestawu?
Nie, oświetlenie LED nie jest dołączone do każdego zestawu. Przy danym zestawie widnieje informacja o tym czy jest dołączone oświetlenie LED, czy też nie.
10. Czy jest możliwość zmiany materiału?
Nie ma możliwości zmiany materiałów z jakich wykonane są meble zarówno twarde jak i tapicerowane.
11. W jaki sposób sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?
W celu uzyskania informacji o etapie realizacji zamówienia należy przesłać zapytanie drogą mailową na adres: sklep@eurosofa.pl, bądź skontaktować się telefonicznie pod numerem (89) 722-79-22.
12. Jak złożyć reklamację?
Należy wypełnić formularz reklamacyjny https://eurosofa.pl/dokumenty/Formularz_reklamacyjny_gwarancja.pdf, a następnie przesłać wraz ze zdjęciami uszkodzonych elementów drogą mailową na adres sklep@eurosofa.pl.